Retourneren

RETOURVOORWAARDEN

  • Binnen een termijn van 7 dagen mag je het product bekijken, beoordelen en retourneren als er sprake is van schade.
  • Heb je je pakket ontvangen en heeft je product schade? Alvast onze excuses hiervoor, dit kan helaas wel eens gebeuren. Meld je schade altijd zo snel mogelijk maar altijd binnen 2 dagen via ons contactformulier of via Info@oester-ID.nl. Stuur een foto mee waar wij de schade goed op kunnen zien en vermeld je naam of ordernummer. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.
  • Stuur het product altijd terug in een stevige verpakkingsdoos. Het artikel mag niet zijn gebruikt, sporen van gebruik bevatten of beschadigd zijn. Ook dient het product vrij te zijn van rook of andere geuren.
  • Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Indien er sprake is van het bovenstaande heeft Oester-ID. het recht om de retournering af te keuren.
  • De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden wij aan om de artikelen in de zending goed en strak te verpakken. Indien artikelen niet of beschadigd bij ons aan komen, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten.

Retourlabels die je van ons ontvangt worden niet standaard verzekerd. Wil je je pakket verzekeren zodat je retour gedekt is tegen verlies of beschadiging? Neem dan contact met ons op via Info@oester-ID.nl

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden

RUILEN

Het is helaas niet mogelijk om items te ruilen. Wij willen je vragen je artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen in onze webshop.

KLACHTEN

Heb je een klacht? Meld het ons. Je kunt contact opnemen via Info@oester-ID.nl. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.